Wednesday, January 9, 2008

A természet ereje

Tegnap ilyen idoben mentem rehabilitaciora a kepen a szep ido es a rehabilitacios kozpont epulete lathato: Az éjszaka folyamán hajnali 5ór fele ébredtem fel hogy vihar van.Főleg a szél fütyülő,süvítő hangját és eső verdöső kopogását az ablakon lehetett hallani...Mivel nagyon fáradt voltam nem törődtemkülönösen a viharral aludtam tovább.Reggel 6óra fele vagy inkább már 7óra környékén jött Jody ébreszteni hogy nincs áram sehol sem,se a házban se az utcában és a környéken sem.A szobám mint egy csatatér úgy néz ki,frissen lassan 2 hete érkeztem ide de még a cuccaim egyrésze a szoba közepén a bőröndben a másik meg egy kupacban rajta...Reggel a vak sötétségben sikerült kellemes pillanatokkal indítani a napot.
Reggel Jodyval a rotary meetingre igyekeztünk hisz minden szerden az iskola előtt van.Szóval alig hogy elhagytuk az utcánkat a sötétséget a tűzoltók és a rendőrök szirénái,fényei törték meg.Már is elterelték a forgalmat elmondások lapján a vihar okozta károk miatt.A kertváros központjában lévő jelzőlámpák és fények generátorról mentek mert ugyan úgy ott sem volt áram.Gondoltuk először elnézünk a suli fele hogy hogyan lesz így tanítás és azt a választ kaptuk hogy a technikai problémák megoldásáig nem kell bejönni az iskolába,valószínüleg az első óra elmard vagy késik a tanítás.
A rotaryban is voltk hiányzók de a találkozó nem maradt el.A találkozó alatt sms-ezésbe kezdtem pár barátommal mert unatkoztam és tőlük tudtam meg hogy nem lesz iskola.Megszokott szokás hogy a találkozó végén egy játék félére kerül sor aminek a neve -Happy dollar- Ez ugyan azon az elven működik mint a tombola,kihuznak egy számot és az nyerhet na de itt jön csak a feltételes mód mert még a nyertesnek átkell esnie egy szerencsés próbatételen mégpedig hogy a pik Ászt kihúzza a pakli kártyából és ővé a pénz.Ez már rég nem arról szól hogy megnyerni ezt a pénzt hogy a sorsjegy kihúzása előtt mindneki beleadakozhat a nyereménybe áltlában egy dollárral.Aki ad egy dollárt az kap egy kis időt hogy elmondhassa miért adja azt a pénzt bele és ugye mindenki hallgatja.Szerintem ez már ikább arról szól hogy -fizetek hogy elmondhassam mizus velem- Amikor a műtétem volt akkor sokan nekem ajánlották a dollárt amit ugye nem én nyertem szóval inkább tényleg az amit mondtam.A tombolajegyek ugyan úgy egy dollárba kerülnek mellékesen megjegyzem és megnem nyert összeget hozzáadják a következő sorsoláshoz tehát csak nő és nő...Eddigi ittlétem alatt senkinek sem sikerült ezt megnyernie na de nem véletlenül is magyarátm ezt el hisz eddig sose adakoztam de most hogy a vihar majdnem elpusztítótta az iskolát és meghatározatlan időre ismét bezárták ezért én is adakoztam egy dollárral és szépen körbefogalmaztam mennyire is sajnálom hogy ma nincs tanítás...
Szóval se áram se fűtés

1 comment:

Anonymous said...

ma hétfő van, az időjárás előrejelzés szerint, ma 100% hogy havazni fog, és nagyon -7C hideg. bejött?