Monday, January 7, 2008

Hétfő: Iskola és Doktor

Ezen a hétfői napomon elég sok érdekesség történt amiről szeretnék mesélni.
Először az időjárást említeném meg hogy akkora meleg jött hírtelen hogy szinte az egész hó elolvadt néhol a hókupacok maradványai maradtak meg.Egész nap napsütés és meleg olyan megel hogy én és sokan mások rövid nadrágban voltunk ami elég is volt a pulcsival.A meleg miatt sár és pocsolyák vannak de kibirható a lényeg hogy meleg és napsütés tiszta tavaszias idő.De jövőhétre már ismét havazást mond...
Ez az a ház ahol lakom:

Másodjára ismét belekerültem az iskola rádióba hogy mennem kell az igazgatóiba ,na már gondoltam megint mit csinálhattam de kellemes meglepetés fogadott.Aikor beléptem az irodába már vártam a kellemetlen kérdéseket de a titkárnő aki intézi az ügyeket és a hirdetéseket adott egy csomagot és ennyi volt.Meg is lepődtem hogy semmi leszidás semmi dorgálás csak egy csomag.Először nem tudtam mire véljem ezt mi lehet ez majd óvatosan kinyittam az osztályteremben és akkor láttam hogy a focibajnokság megnyerése miatt járó serleget kaptam meg ami a nevemmel és a mez számommal van ellátva...
Harmadjára hagy említsem meg hogy a doktori vizsgálaton kaptam új kellékeket a térdmerevítőmhöz és kijelenthetemhogy nem lesz új műtét bár még dagadt a térdem de ez még belefér.Kaptam orvosi engedélyt hogy csatlakozhassak az iskola bowling csapatához.Így már holnap már el is kezdhetem az edzést a barátaimmal iskola után.Nekem nagyon tetszik mert ugyan úgy edző és edzések vannak minden nap nem is beszélve a meccsekről :) Beszélgettünk a doktorral hogy lehet nem a legjobb hogy a F.Hoki csapat kpusa vagyok egy műtött lábbal de ha rendesen viselem a merevítőmet és nem ugrálok és futok akkor nem kizárt...

No comments: