Thursday, December 20, 2007

Hóvihar

Mint ahogy már a Hálaadáskor említettem esett a hó de az a hó másnap el is olvadt a melegben...Ám most azonban megmutatta a tél az erejét...
A nap megszokottan napsütéssel indult az este leesett hó befedte a tájat majd elkezdett déltől esni a hó...Csak esett és esett majd elkezdett egyre jobban és nagyobb darabkban...Majd a szél is feltámadt és egy nagyon erős hóvihar alakult ki...Az utak járhatatlanok voltak tömeg és dugó,autók az árokban és keresztbe az úton...Több iskolában hósznetet rendeltek el szerencsére az én iskolám nem így én ma voltam iskolában...Érdekes volt mert a későknek egy listára kell feliratkoznia és most olyan sokan késtek hogy 3 sorba állították a diáokat és még így is hosszú kígyózó sorok voltak...
Ahogy említettem déltől csak esik a hó szóval most amikor ezeket a sorokat írom még esik folyamatosan már nincs akkora vihar de erős a szél még,lassan már több mint egy napja csak esik a hó...
Épp tegnap a nagy hóviharban jöttünk hazafele Kathyvel amikor pont egy hatalmas terepjáró csúszott az árokba és órákra megállt a közlekedés...