Thursday, December 20, 2007

Gyógyulás

A kemény rehabilitáció meghozta az eredményét ma már mankó nélkül mentem iskolába...Sajnos nem jelenthetem ki hogy minen a legnagyobb renden de jó uton vagyok.A legutolsó doktori vizitemen megkaptam az új merevítőmet amit a térdméreteim alapján terveztek meg.Ezt a merevitőt 2évig kell hordanom.Könnyebb és kisebb amíg a mostani merevítő a bokámtól a derekamig tart addig az új csak a térdemen van.Csak megsúgom 700dollárba került tehát nem semmiszerencsére a biztosításom ezt is állja...Nem jelenthetem ki hogy nagyon jó minden hisz van valami probléma a térdemben és kérdéses egy újabb műtét is...Majd a következő vizitnél kiderül minden...Minden héten háromszor van rehabom Hétfőn Szerdán és Pénteken és minden egyes alaklommal 2-3óra hosszú.Az egyik alkalommal sikerül megrázni magamat az árammal hólyagosramert hasznalunk egy olyan elektromos masinát amit a combom izmaira hat úgy hogy áram hatására megfeszülnek az izmok ez a gyakorlat 15percen át tart hogy megrázz majd szünet 3 másodpercig majd megint ez a periódus ismétlődik megint és megint.Na ez történt csak elállítódotta műszer és a 60 akármi helyett 90 volt.