Thursday, December 20, 2007

Jefferson Sztory...Jeff story



Ez a történet már nagyon régi egészen az első rotary táborig nyúlik vissza.Hogy mindenk áttudja élni a szituációt ezért tessenek elképzelni 30 cserediákot akik természetesen nem a komolyságukról híresek.Mivel ez volt az első alkalo hogy együtt vltunk ugye ment az ismerkedés,haverkodás.Nagyon hamar kialakult egy családi viszony a gyerekek közt.Emlékszem is hogy az első óra után már betyárkodtunk a srácokkal...Második nap a Rotary kezdett ismerkedni a diákokkal ki kicsoda honnan a tipikus kérdések.Ekkor már túlvoltunk az iskolásoknak tartot prezentáción és ment az ökörködés.Egyszer egy asszony jött oda hozzám a maga áltlánosból hozott tudásával és megkérdezte honnan jöttem.Mivel épp egy ökörködés közepette voltunk ezért azt válaszoltam hogy Kínából és szerintem eléggé látszit már csak a külsőm miatt is hogy ez hülyeség de a hölgy teljes mértékig elhitte.Ugye én zt várta hogy majd elröhögi magát és leesik neki hogy szivatjuk de nem ,teljesen komolyan vette.Körbenéztem és mindenki próbálta visszaszorítani a röhögését és vörös fejjel és fülig érő szájjal várt a hölgy reakcióját.Ezek után a hölgy megkérdezte a nevemet amire nem tutm gyors választ addni mert gondolkodtam egy eredeti kínai neven amit nem felejtek el és ekkor hírtelen közbeszolt Mariana a Brsil cserediák mert már nem bírta visszafogni a röhögését és hatalmas röhögő hangon mondta hogy Jefferson...Azt hittem a hölgynek ezek utn leesik mindn hogy csak egy poén áldozata de nem,ezt is ugyan úgy elhitte és memorizálta hogy "Jefferson from China" na ekkor már senki se bírta ki és egy hatalmasatt röhögtünk vagy 2percen keresztül...A nap folyamán ugye mindenki már Jefferson vgy Jeff néven szólított...
Másnap amikor mentünk a szabadtéri múzeumba mindnekinek kellett készíteni egyszerű kis névkártyát a legegyszerübb módon: levonos és filsztollNa tt kezdődött aztán a zűrzavar mert 3 rotary kisérőnk volt a 30 diákra és már az elején mindeki össze vissza cserélgette a névkártyákat...Nekem már a többiek elkészítették a Jefferson from China kártyát és így indultunk neki a múzeumi látogatásnak...
Mindenki tudja mi a rendes nevem és honnan való vagyok de én is jobban megkedveltem a Jefferson nevet.A későbbiekben kiderült hogy a Jefferson az egy vezetéknév és egy híres ameriaki elnöknek volt a neve mégpedig Thomas Jefferson úgyhogy felvettem ezt a nevet.Már a hülyéskedésbe a fogadó clubbom is beszállt hisz ők is így hivnak vagy pedig elnök úrnak...