Thursday, December 20, 2007

Az állandó küzdelmek

Szerintem minden embernek vannak nehézségei,problémái az életben amit túlkell lépnie avgy megküzdenie vele...Sajnos az én életem sem zökkenőmentes nem panaszkodhatok annyira mert van egy csodás családom egy csodálatos barátnővel és rendkívül rendes barátaim.Nem is vágyom jobbra,többre de mégis az életem szakaszainak megvan a maga küzdelme.Nem akarok nagyon belemenni a lelkembe meg az érzelmeimbe ugyhogy ezt most nem is keverem ide hanem inkább az itteni életemen előfordulő testi küzdelmemről mesélnék az élettel.
A balesetem után annyira roncsolódtak a szalagok a térdemnél hogy nem tudtam kinyujtani a lábamat és a két bokám között 7centiméter volt a különbség magasságilag.Akkor azért kellett küzdeni hogy a műtétig kitudjam egyenesíteni a lábamat.Különböző gyakorlatok és feladatokkal nap mint nap a rehabilitációs központban szenvedtünk Becivel a phzikotréneremmel a pillanatokat,órákat...7cm majd 4 és egyre jobban haladva a 0-hoz...
Most hogy megműtöttek és megkaptam az új keresztszalagokat újabb küzdelmek léptek az életembe.
Mégpedig hogy visszanyerjem a mozgásomat,járásomat.A lábamon egy merevítő segíti a járást de 6hétig nem terhelhetem a bal lábamat ,nem nyomhatom a súlyomat rá és most a küzdelem azért meg hogy betudjam hajlítani a lábamat.Életem legfájdalmasabb pillanata volt amikor külső erővel behajlították a térdemet és rántottak rajta...Minden alkalommal mérik mennyire tudom behalítani a térdem: először csak 25 fokosan tudtam lehajlítani majd 60 és most 83 fokosan tudom...